ارتش سوریه در آستانه سیطره کامل بر شهر حلب

بخش قدیمی شهر حلب به طور کامل به سیطره ارتش دولت سوریه درآمد.

  مخالفان و گروه های مسلح در حلب سوریه در حال عقب نشینی و شکست های پیاپی هستند و هم اکنون تنها چند محله در شرق حلب در کنترل آنهاست.


به گزارش خبرچه به نقل از عصرایران، الجزیره نوشت: بخش قدیمی شهر حلب به طور کامل به سیطره ارتش دولت سوریه درآمد.

 مخالفان و گروه های مسلح در شرق حلب و بخش قدیمی شهر مستقر بودند ومناطقی را در کنترل خود داشتند. که هم اکنون تنها در چند محله شرق حلب هستند.

ارتش سوریه در آستانه سیطره کامل بر شهر حلب

نظرات 2 + ارسال نظر
ذاکر چهارشنبه 24 آذر 1395 ساعت 14:32 http://ataher.blogfa.com

سلام. وب به روز نیست و از وب پاتوق یاران برای فعالیت در هدف مورد نظر الگو برداری نشده . به صورت روزانه یا یک روز درمیان و در اهداف تلاش بیشتری بعمل آید.

پیمان سه‌شنبه 23 آذر 1395 ساعت 01:07

سلام
خسته نباشید
میخواستم سایتی رو بهتون معرفی کنم که با فعالیت در این سایت میتوانید آمار بازدید سایت خودتون رو افزایش بدید و رتبه سایتتون رو در بین سایتهای ایرانی بهبود ببخشید و به صفحات اول گوگل وارد شوید.
این سایت برخلاف دیگر سایتها ، سایت درآمدزایی نیستش.
کاری که شما در این سایت باید انجام بدید اینه که، فقط وارد سایت بشوید و به قسمت بازدید اتوماتیک بروید و بگذارید که سایت به طور خودکار فعالیت خود را آغاز کند (بازدید از سایتهایی صورت میگیرد که دیگران جهت افزایش آمار بازدید به سایت معرفی کرده اند)
و شما در قبال بازدید اتوماتیکی که انجام میدهید امتیازی دریافت میکنید و به وسیله این امتیازها میتوانید برای وبلاگ یا سایت خود بازدید اختصاص بدید. به همین راحتی، بدون نیاز پرداخت هیچ هزینه ای.
بعد از دریافت امتیاز میتوانید سایت خود را جهت تایید در قسمت افزودن سایت جدید وارد کنید و بعد از تایید سایتتون، امتیازهای شما به بازدید از سایت شما تبدیل میشود.
این را هم عرض کنم خدمتون که اگر شما تمایل به بازدید اتوماتیک ندارید ، میتوانید برای سایت خود بازدید کننده خریداری کنید از این سایت، اونهم به قیمت خیلی کمتر نسبت به سایتهای دیگر.
لینک عضویت:
http://rank.xzn.ir/?ref=14655
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد